Soluții call center
Capital.PBX oferă direcționarea flexibilă a apelurilor, setare scenarii de distribuire a apelurilor către agenți.
Capital.PBX facilitează afacerea dumneavoastră cu un sistem de răspuns rapid și consecvent, care direcționează apelurile către interlocutorul potrivit oriunde s-ar afla.
Plug and play, conectați-vă de oriunde pentru întreprinderile mici și mari.
Soluția noastră este concepută pentru a îmbunătăți comunicarea internă, serviciul clienți și pentru a proteja tranzacțiile documentate.
Minute
Tarife locale și internaționale competitive cu plată pe măsura consumului, fără pachete de minute și fără surprize.
Portare
Portare număr existent sau achiziționare a unui nou din peste 80 de țări.
Caracteristici și utilizatori
Achitare doar pentru funcțiile de care aveți nevoie, personalizare scenarii convenabile de interacțiune.
Caracteristici
Suntem, de asemenea, operator de voce
Capital.PBX servește ca operator internațional, oferim calitate superioară a apelurilor.
Gestionare apeluri în așteptare
Distribuire apeluri în funcție de abilitățile și disponibilitatea agentului.
Servicii numerotare internațională
Prestați servicii clienților din străinătate? Vă putem oferi un număr local pentru a facilita afacerea dumneavoastră.
Monitorizare
Monitorizați activitatea centrului de apel: timpul mediu și maxim de așteptare, numărul de agenți disponibili, durata convorbirilor și multe altele.
Înregistrări audio
Găsiți apelurile înregistrate în câteva secunde, protejați tranzacțiile documentate și îmbunătățiți instruirea angajaților dumneavoastră printr interfață web securizată.
Instrumente de management
Interfețe online pentru a gestiona telefonia din centrul de apeluri și pentru a avea control total asupra CDR-urilor, înregistrărilor audio și agenților dumneavoastră, utilizând interfețele noastre simple de administrator.
Feedback
Indicați datele de contact ale dumneavoastră